En söndag.

Har åkt på världens hosta... Vaknade i måndags och var plötsligt jätteförkyld, skumt att det bara kan hoppa på en sådär över en natt. Det har satt sig ordentligt på stämbanden och den trevliga damen på Apoteket sa att det enda som hjälper är att vara helt tyst. Lycka till med mitt jobb... Har tagit det lugnt i helgen och försökt vila bort det, men jag känner mig snarare sämre. Får se hur det funkar på jobb imorgon, känner jag likadant då är det kanske läge att va hemma ett par dagar och vila. Åhhh, har verkligen inte tid att bli sjuk.

Vi har haft kalas för min lillasyster idag. Hon fyller 12 på tisdag! Lilla loppan... =D
Var trevligt att träffa släkten på pappas sida, men som vanligt hade mina kusiner inte tid att följa med. De har sååå mycket med skolan att göra alltid. Men hallå, har jag, som både jobbar heltid och pluggar, tid att komma så borde de fan ha en stund över om de planerar ordentligt. Lite dåligt tycker jag.

Imorgon är det derby, vi möter Lugi och jag har en riktigt dålig känsla.
Jag och pappa har bestämt att vi ska se första halvlek på webben (live.handboll.se) och sen åker vi till Arenan i paus, om det inte redan har gått åt helsicke.. Eftersom jag har kompisar som håller på Lugi, så är det inte skoj att åka dit och bli förödmjukad då. Usch ja.. livet som supporter är tufft!

Nej, ska gå och sova nu. Måste vila rösten inför morgondagen. Kalas var inte bästa sysselsättningen för att spara rösten.


Gonatt, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0