Måndag from Hell

Hade värsta dagen på länge igår. Sov jättedåligt på natten och var redan på jättekass humör när jag vaknade. Sen fortsatte dagen i samma anda. Och som plus i kanten gick bakrutan på bilen sönder (hej, självrisk, hej..) när jag parkerade på en parkingsplats. Sen skällde en gubbjävel på mig och träningspasset på kvällen var inte ens det kul. En bläääe-dag helt enkelt! Fy fasen..

Idag har det varit bättre. Jag är inne i en svacka när jag inte känner någon motivation på jobbet och vissa dagar är sämre än andra (som igår då) men idag har tiden ändå gått fort. Efter jobbet var jag och pappa och hämtade min bil och sen har vi varit på handboll. H43 mötte Guif, landets just nu bästa lag. Ja.. vi fick stryk med 9 mål, men det var rätt förväntat så jag orkade inte ens bli upprörd.

Har precis pratat med F och börjat planera utgången till helgen. Blir en sväng till Malmö och det va ett tag sen jag va ute där, så det ska bli skoj! Ska till frisören och fixa till färgen på torsdag, så det är ju perfekt!


Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0